onsdag 20 maj 2015

Jag är så trött!


Hej hej!
Ja jag måste börja med att tala om varför jag inte skrivit så ofta som jag brukat förut.
Jag är så trött, ja nästan läskigt overkligt trött.
Jag har ingen aning om varför, men trött är jag.

Jag går visserligen upp tidigare än förut, men att vilja lägga sig för natten då klockan inte ens är åtta, nja det tycker jag inte känns okej alls.

Hur social här hemma blir jag då liksom?
Nej inte alls faktiskt, och jag måste ju få vara både mamma och fru här hemma tycker jag.

Kanske borde jag ta ett prov för att se så inget är tokigt i kroppen, men jag avvaktar lite än tror jag innan jag ringer vårdcentralen.
Jag kan ju vara extra trött nu också på grund av min ökade känsel i urinblåsa och rör, ja inte vet jag. Obehagligt och ont gör det fortfarande och kroppen jobbar ju på med det onda fast jag inte fattar det.

Ja jag tror att min kropp kämpar som en tok faktiskt så jag ska inte vara arg på den i onödan.
Jag har så himla mycket jag vill skriva om och egentligen borde jag ha en liten maskin jag kunde prata in alla mina skriverier idéer jag har och får medans jag är ute och åker. Ska fundera på det lite.
Ibland stannar jag upp och skriver i anteckningar på min mobil, men det vore ju enklare att spela in.

Ja jag kan ju spela in en snutt istället för att spela in vad jag gör, så kan jag ju prata, ja där har vi det!
Ja hur som helst så har jag ju så mycket att skriva om men just nu orkar jag inte det, nej jag skulle behöva skriva hela natten om jag orkat, men jag känner redan nu efter så liten stund att jag blir så trött, och då är det ju inte roligt alls.

Kanske jag ska börja skriva som jag gjort ibland förut, en stund på dagen för att sen rätta bara på kvällen. Ja det vore nog en idé.
Jag kommer tillbaka någon dag snart mitt på dagen för att se om det blir bättre, jag hoppas det.

Imorgon blir det föreläsning med Mark Levengood eller hur det stavas :)
Det blir spännande som bara den. Jag gillar honom och tror jag fortsätter att göra det efter föreläsningen på lugnet i Falun.
Jag hoppas att alla har det bra och så skriver jag snart igen.

Kram kram på er alla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar