tisdag 24 juni 2014

Äntligen, något jag drömt om!!


Hej hej

Ja herregud så mycket det händer med och i min kropp nu.
Kroppen håller på att förändras, förändras till det bättre och det har hänt så mycket och många förbättringar sedan jag började gå till min naprapat Nalle.
Jag har ju bara gått till han i en månad tror jag och jag märker sån skillnad redan.
Nu blir jag ju ivrig och vill bli bra direkt, men jag måste faktiskt ha lite tålamod och vänta.

Idag vilade jag och Gert en stund på eftermiddagen i sängen och jag kunde lägga mig på sidan och på hans arm!!
Ja jag nästan grät då jag faktiskt kunde göra det jag drömt om så länge!
Herregud så länge sedan det var och jag är så lycklig, och just då jag låg där på hans arm och vi kramades så kändes det som att jag var precis lika frisk som jag var innan jag blev sjuk.
Ja just då för stunden så kände jag mig helt frisk! En oslagbar känsla!!
En super härlig känsla och jag är så glad och tacksam över hjälpen jag får av Nalle i kopparberg, herregud hur skulle mitt liv se ut framöver utan honom?

Ja ni kan inte tro vilken härlig känsla det var att få ligga på Gerts arm, helt fantastiskt underbart!
Tänkte ta ett kort så jag hade bildbevis haha, men kameran var långt bort och jag bara ville ligga och mysa :)


Idag var jag och Helena och hennes Alicia och min Melina till Kopparberg och jag fick en duvning utav Nalle och ja han är fantastiskt duktig måste jag säga.


















Han gjorde lite hokus pokus med Helena och busade lite med Alicia.


Vädret var härligt och jag har haft en kanon dag!
Efter Kopparberg var jag och klippte mig, så nu har jag kortare hår igen, skönt nu då sommaren kanske dyker upp snart.

Imorgon blir det en tur till Nora och Marielle, det ska bli roligt och så vår jag se hur golvet blev nu då det är klart.

Idag blev det ett kort inlägg, men jag behövde få skriva om hur lycklig jag är och vilken sensation det är för mig.
Att kunna vrida mig i sängen och inte bara ligga på rygg som jag gjort nu så länge så jag inte minns när det blev så att jag inte kunde vända mig.

Lycklig!! Ja det är jag det!!

kram kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar