tisdag 7 april 2015

Och så hände det igen!


Hej hej!
Ja hörrni om ni vill läsa lite äckligt och tokroligt så fortsätt att läs nu. Men om du inte är laddad för det så sluta direkt :)

Du som vill fortsätta att läsa, kan förhoppningsvis få dig lite skratt så här på kvällen innan du ska sova.
Ja det hände igen!
Jag tycker det är det värsta och pinsammaste som kan hända faktiskt, men jag bjuder på det, ja nu ännu en gång haha :)

Ja det kan inte bli mer pinsammare än så här.

Förra påsken hände det senast och det är enda gången, och då var det lika som den här påsken, Maria som jobbade.
Stackars stackars Maria säger jag bara!
Ja ni som följer mig vet ju vad jag tycker är mest pinsamt i världen haha (ja pruttar också förstås) så ni vet ju redan, men jag måste börja berätta från början.

Ja jag hoppas att ni mitt i min bedrövelse kan skratta gott år min hemska upplevelse, nu igen!

Det började med att det på eftermiddagen kändes som att "knölkurt" var tillbaka, haha jag tror inte jag berättat om honom.

Ja han har liksom bott i min tarm och gjort så att jag känt mig toalettnödig, ja han har liksom bosatt sig där i månader för att faktiskt varit försvunnen mer eller mindre sedan jag slutade med mina sprutor.
Om ni någon gång varit på toaletten och känt att ni inte blivit klara, ja så känns han:)

Lite nervös känsla kan jag säga att jag haft, i evigheter, men man vänjer sig med det mesta.

Ja "knölkurt",  han fick sitt namn för länge sedan och jag vet inte varför han fick just det namnet, men det har passat honom liksom.
När han funnits dag som natt förut så har jag ju blivit orolig och faktiskt oroat mig lite hela tiden. Oroat mig för att jag skulle ha bajsat på mig, ja det har liksom känts lite så, men inte då, nej inte alls, förrän nu.

Ja jag kände "kurtan" hela eftermiddagen till och från och då jag lagt mig för att sova.
Jag vaknade till och med av att jag kände av honom mitt i natten. Pust och fy då säger jag bara.

När Maria kom på morgonen så gjorde hon den upptäckten att det inte bara var en felkänsla den här gången! Nej han hade lyckats komma ut haha:)
Ja jag kan inte annat än att skratta åt eländet faktiskt.
Lägg dig på sidan! ja det var nog bland det första hon sa och sen så skrattade vi, ja herregud.
Hon stackars Maria fick stå ut med både synen av det och lukten haha:)
Ja Maria fick börja med att göra mig ren och sen fick jag fara in på toaletten och där satt jag länge kan jag lova.
Ja jag brukar få lov att få microlax varje morgon så det var inget annorlunda alls, bara det att jag ville ha extra många den här morgonen för att vara säker på att det inte skulle hända en olycka igen.
Tur att Rebecca var ledig, men Maria hade nog gärna sluppit också haha :)

Igår kväll så blev jag orolig igen över att det var något fel, Kurt var inte tillbaka, men nja det kändes inge vidare. Men då Maria kom imorse var det grönt ljus och hon slapp!
Ja nu kommer jag som förra gången vara orolig ganska länge över att det kan hända igen och jag kommer samtidigt vara superlycklig och lättad varje gång det inte hänt!

Ja nu har jag bjudit på ett äckligt inlägg igen haha:) men jag bjuder på det och på mig själv, det är ju liksom sånt som kan hända i livet.

Maria har varit med om det en gång hon med, men nu leder jag liksom över henne haha:)
Till skillnad mot mig som varit hemma dom två gånger det hänt så åkte hon sjuktransport :)
Med fler i bilen haha, ja herregud så jag skrattade förut då hon berättade om sin resa.
Stackars henne och stackars alla dom andra i transporten.

Ja alla har ju inte behövt vara med om det vi fått lov att vara, men man vet aldrig, så var beredda:)
Jag hoppas förstås att ni ska slippa det för jag vill ingen så ont faktiskt, nej fy då, det värsta pinsammaste och hemskaste jag varit med om.
Snacka om förnedrande och att man inte själv kan ta reda på efter sig!

Nej nu slutar jag för nu, lite rättning och sen sovdax, jag är supertrött efter en dag i solen.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar