torsdag 28 augusti 2014

Snart bär det av!



Hej och god kväll på er alla som läser det jag skriver.























Kollade nyss om jag fått någon kommentar och såg att det var exakt 56000 sidvisningar.
Ja faktiskt! och jag är väldigt stolt och glad över det.

Nu vet jag ju att jag har någon läsare som är lite smått besatt av mina inlägg och läser dom många gånger, ja kanske till och med skriver ut dom och har att läsa igenom lite då och då.
Kanske till och med vid läggdags haha.
Nej då jag ska inte vara dum, men faktiskt så är det nog alldeles sant det jag skriver.

Kanske ska jag vara glad över det, men om jag ska vara det så vill jag se att den personen blir bättre och lär sig något av det jag skriver.
Ni vet det jag brukar skriva o, som med att få tycka och känna som man vill, att ge energi och inte bara ta.
Nja jag är lite rädd för att det faktiskt inte går att ändra på den här personen, det är liksom sjukligt om man frågar mig.
Ja att inte kunna låta bli en annan människa, att vara besatt och inte kunna släppa liksom!
Lite som en stalker faktiskt men bara lite :)

Vilken tur att jag delar med mig av både fisar och kissprat här i mina inlägg så det finns något att gotta sig i liksom. Haha, ja jag bjuder på det och jag känner mig så väldigt mycket både starkare och klokare än den här personen jag skriver om, så det är totalt lugnt från min sida.
Jag vill förstås helst vara helt ifred, man det verkar inte riktigt fungera så jag fortsätter som jag brukar, jag delar med mig av mitt liv.


Idag har jag haft en härligt bra dag med lite packning haha, ganska mycket packning blev det.
Ja men jag tänkte som så, det kan ju vara någon som faktiskt behöver låna något och då är det ju kanon om jag har lite extra då att låna ut haha:)  Ja ni hör ju hur givmild och snäll jag är.
Faktiskt så är jag det på riktigt också så det är inte bara som det låter här.

Men nu är det kanske så att alla tänkt lika, ja det betyder ju då att planet blir rätt tungt, ja om man bara tänker på min packning och om alla har lika mycket.
Tungt kan det bli men men, så är det då jag packar. Tur vi har hjul på väskan!
Rebecca hjälpte mig idag och jag fick jättegod äpple dricka som hennes föräldrar gjort, mums var det verkligen och härligt att veta vad som är däri, alltså äpplen.


Micke, Sandra och Linton då han var mindre <3

Idag då vi var klara med packningen så for jag till affären för att hämta en dop present jag beställt.

Jag var lite rädd att den inte skulle hinna dyka upp, men det gjorde den och herregud så fin den var. 
Jag kan ju inte visa er hur fin den var men jag har tagit kort, så efter dopet ska jag visa. 

Ja tänk att lilla Linton ska döpas och vi får vara med.
Det ska bli jättemysigt att få vara med då världens sötaste pojk ska döpas! :)

Då jag var ute och åkte idag fick jag en sån underbar känsla i kroppen, ja jag får det nästan varje dag, men den här var lite extra.
Ja då jag får en sån känsla så tror jag faktiskt att det mest handlar om kärleken till dom mina, mina älskade tjejer, till Gert och hans pojkar , till mina assistenter och ja herregud så mycket kärlek.


Marielle och Melina <3
Simon och Oliwer <3




Gert och hans älskade pojkar <3

Stina <3
Polly och Molly <3





Marielle <3 
Ja kärlek kärlek det känner jag så starkt och jag älskar mina tjejer så himla mycket så det finns verkligen inga ord för den känslan. Att älska är inte starkt nog liksom!

Ja dom vet hur jag menar och dom vet att jag finns där hela hela tiden och vill aldrig någonsin att det ska vara på något annat sätt.
Nej vi är vi och vi tre, ja det är en stark liga kan jag lova!

Jag är så glad att jag haft dom hos mig så mycket då dom varit små så dom fått lära sig rätt och fel och att man ska bry sig om andra människor och inte bara om sig själv och sitt.
Jätteviktigt med empati och allt för många saknar det.
Jag har flera i min närhet och förut i mitt liv som totalt saknar det och det är inte lätt då kan jag lova. Man kan inte nå fram!
Nej faktisk så kan man inte nå hela vägen fram och det är sorgligt tycker jag och hemskt.

Då man känner att något är rätt så starkt så vill man förstås att den andra människan ska förstå, men ibland går inte det, och då är det så jobbigt och hemskt att försöka inse att det faktiskt inte går!
Ja många gånger i mitt liv har jag fått lära mig att förstå att det inte går, att det är helt omöjligt och helt kört.
Jag vill inte egentligen att det någonsin ska behöva vara omöjligt, men ibland är det det!

Nu sitter jag i min fåtölj och är lite trött, men jag mår jättebra och har inte fattat att det faktiskt är snart jag ska få åka iväg.
Jag, ja alltså Nina Thidé Gustavsson ska på ett flygplan haha, gud så många goda skratt jag ska bjuda på på vägen in och ut i planet, men jag bjuder på det och mig själv och jag kommer att vara så himla lycklig över att jag faktiskt kunde komma med!
Underbart kommer det att bli och jag kommer att vara stolt och glad över Melina och Oscar, ja ungdomarna som ska fixa mat och plocka undan, diska och ja allt man behöver göra hemma. Dom fixar det förstås galant.


Superskönt att jag och vi har Rebecca och hennes fina familj alldeles intill, härligt och lugnt kan jag ju få det då jag vet att dom får det bra hemma utan oss. Att ta ansvar och få vara lite stora, ja det är jätteviktigt.




Ja hörrni om bara några dagar så är vi framme och sitter och njuter i solen, eller ligger.
Jag och Maria ska pressa har vi bestämt haha, vi får se hur det blir med det.


Ja ni som känner mig eller läst mina inlägg förut så vet ni att jag verkligen älskar att vara i solen och ute, så så som på kortet ovan kommer jag att ligga hela dagarna hoppas jag.

Kort kommer absolut framöver men nu under en vecka framåt så blir det inge inlägg alls.
Ni kan ju förstå hur mycket jag kommer att ha att skriva om då jag kommer hem sen, kanske så mycket att ni inte orkar läsa, haha vi får se.

Jag hoppas alla får fina dagar framöver, för det ska jag ha.

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar