onsdag 8 oktober 2014

Ikväll blir det en Stina kväll!


Hej på er!
Ja jag skriver lite här snart mitt i natten faktiskt.
Ja det spöregnar ute och direkt på mina fönster här i sovrummet.
Ja jag kan verkligen inte sova då!

Idag har jag haft en jättebra dag lika som alla andra dagar, ja jag är bortskämd med fina bra dagar.
Gert sover och Melina sover, men jag är vaken jag!


Marielle och Daniel och Stina väntas in, ja dom ska sova här för att imorgon tatuera sig och jag ska få vara Stina vakt.
Mmm så mysig hon är och då dom kommer hem sen snart så tror jag att hon vill sova vid mig inatt. Ja hon har brukat göra det, men vi får se hur hon vill ikväll.


Jag skriver ett litet kort inlägg nu för att jag ju ändå är vaken och inte kan somna.
Så drygt tycker jag och kanske behöver vi faktiskt sätta upp markiser här på baksidan också bara för att jag ska få sova.
Tråkig utgift men kanske blir ett måste, ja ja jag ska härda ut inatt iallafall och hoppas på att få sova några timmar innan det blir morgon.

Jag har varit ute och åkt lite idag efter att vi haft lite möte med min chef.
Ja jag for till konsum för att hämta två paket och sen skulle jag till OK för att hämta ett till.
Efter konsum blev det hemåt som gällde då det ju var stora paket jag skulle frakta hem med rullstolen haha.
Jag får åka till OK imorgon istället.

Ja efter att jag hämtat paketen och åkt hem med dom så tog jag och åkte till Rebecca och Johan och deras tjejer. Jag hade ropat in varsin pippi tröja på tradera till tjejerna som jag ville ge till dom.

Jag kom dessutom in på deras nedre våning med min rullstol och det var såå kul att få se lite hur dom har det.
Hon har förklarat lite för mig så bilder hade jag i huvudet, men det stämde inte riktigt.
Jättefint har dom iallafall och till helgen ska vi kanske försöka få in mig på deras övervåning om vi tar min manuella rullstol då.
Man kan åka utifrån på baksidan för att komma in så det blir superskoj.
Jag vet ju i mitt huvud nu redan hur det ser ut, och det är spännande att få se hur det ser ut på riktigt och om något stämmer.
Rebecca tog fram gamla räkningar och följesedlar från tiden då dom renoverat och handlat på golvfirman, ja på mitt jobb på den tiden och gissa vem som tagit betalt och skrivit följesedlarna?
Jo jag!!
Inte klokt alls att jag hjälpt dom förut och jag inte minns haha, ja det är väl egentligen klokt för på mina tio år där så träffade jag ju en och annan kund haha:)

Roligt iallafall och någon lapp hade min arbetskamrat Ulrica skrivit.
Ja herregud så roligt och det ska bli så roligt att få se hur hon och dom har det.


Ja tänk sån tur jag har att jag har hittat så bra människor i mitt liv, att jag har så bra människor i mitt liv som verkligen gör mina dagar!

Ja lycklig och glad för det är jag verkligen.

Förra veckan fyllde Melinas Oscar år och i Söndags fyllde min Gert år och imorgon fyller Marielles Daniel år, så lite paket öppning blir det imorgon med! Grattis grattis!!


Innan dom tre killarna fyllde år var det Melina jag och Marielle som fyllde, haha vi är höstbarn allihop, både gammal och ung! :)


Nu har det slutat att smattra på fönstren och snart kommer nog Stina hem så jag kan få sova lite.
Jag hoppas att alla andra har det bra och får sova.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar