lördag 19 juli 2014

Jag kände flugan på min fot!

Hej hej!
Ja nu sitter jag här ännu en dag under altantaket och skriver.
Jag måste börja med att berätta om imorse!
Jag kände den här flugan på min fot!
Ja det var ingen behaglig känsla alls, det gjorde ont faktiskt, men det var ju bara en fluga!
Och jag kände den!!
Helt fantastiskt och jag hann ta kort på den med min mobil.
Det händer grejer i min kropp, sakta men säkert! Min fot eller mitt ben som jag kan ta kort på är ju ingen vidare syn för er som läser, men det är så fantastiskt så jag måste visa liksom.
Så ni får stå ut bara eller skrålla vidare haha :)

Nyss regnade det och åskade så jag fick dra ur alla sladdarna, men nu är det fint igen! Härligt!
Ja solen för mig betyder så otroligt mycket, jag kan slappna av och njuta i solen och jag riktigt känner hur mycket energi den ger mig.

Imorse så tog jag sovmorgon och innan Maria hade hunnit komma så kom Marielle och Daniel förbi med lilla Stina som skulle få vara hos sin mormor lite medan dom skulle åka iväg lite.

Stina <3
Ja tänk att jag faktiskt har blivit mormor, super roligt att få vara det.
Det tråkigaste är att jag inte kan ha henne lös och att hon gillar kaninerna så jättemycket att hon nog skulle ta ett skutt in bara sådär utan att jag ens hinner blinka.
Så hon måste sitta fast, ja det är synd för hon skulle ju behöva få vara lös och ledig lite här.
Men men nu har vi ju våra kaniner och är rädd om dom, så Stina får lov att vara fast då hon är här.

Maria fixar med lite mat till både Stina och mig :)
Stina väntar på köttbullar och bacon :)




















En mysig stund hade vi iallafall och Maria gick ut med henne så hon fick kissa och bajsa.
Ja en härlig stund och då jag hörde Marielles röst utanför dörren så blev jag alldeles rådlös, hon hade som vanligt smugit och inte berättat att dom skulle dyka upp haha ;)
Tokfia verkligen men glatt överraskad blev jag och jag verkligen tycker om Stina såå mycket.

Vi skulle egentligen ha varit till loppis idag en sväng, men självklart var jag hemma med Stina hellre.

Gert är vid min mamma och försöker göra lite klart ute vid henne, ett staket eller en slags vägg ska det bli när det blir klart.
Det kommer bli jättefint och få lite ombonat och trevligt istället för det plank som satt där innan. Nej nu blir det ordning och fint där.

Melina har skickat sms att dom kommit fram och att hon kunde ha shorts och linne redan klockan åtta imorse, så varmt har dom redan och deras semester börjar ju nu.
Tur och jag håller alla tummar för att det får vara superfint hela veckan som kommer.
Dom är värda så mycket mys och jag är så glad för dom.

Idag blev det ett kort inlägg om man jämför med mina tidigare, men det kommer längre haha, ja jag kan faktiskt lova det.
Jag är ju hopplös då jag väl sätter mig och skriver, då tar det liksom aldrig slut.
Orden bara kommer ett efter ett eller mening efter mening. Lite läskigt nästan!

Jag hoppas alla får en fin helg och kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar