måndag 23 december 2013

Supertråkigt utan snö, men samtidigt superbra att vara utan den för mig :)

Dom här fina fick jag av min kära man idag <3

Hej hej!

Ja nu har jag varit på vift i några dagar kan man tro, men så är inte fallet alls.
Som jag skrivit förut så går det inte för mig att skriva då jag har folk runtomkring mig, så jag har faktiskt låtit bli medvetet.

Just nu är jag själv en liten stund då Gert för en stund sedan fick skjutsa Melina till akuten då hon har fått urinvägs infektion nu igen, tråkigt och typiskt verkligen. Men men det är inget att välja på och hon måste få medicin så hon kan bli bättre fort.

Idag blir det kortaste inlägget någonsin tror jag, men jag har egentligen massor att skriva om.
Jag lovar att göra det en dag då jag vet jag ska vara själv några timmar.

Jag har varit ute och åkt både igår och idag och det är verkligen livet att få luft tycker jag.
Underbart verkligen att kunna få vara ute och få luft.

Jag tycker det är "skit tråkigt" att det inte finns någon snö och det är julafton imorgon, men samtidigt tycker jag det är "skit bra" att det inte är någon snö ute då ju jag inte skulle kunna åka ut och klara mig själv, så som jag kan göra nu då det inte finns någon snö.
Härligt härligt och jag älskar verkligen livet och att kunna få vara ute är viktigt för mig.

Det kommer dröja länge innan jag får min uterullstol, så så länge det inte är snö ute så jublar jag, även om det är taskigt mot så många som verkligen vill ha snö.
Jag får lov att vara lite ego just då det gäller snö frågan och nästa vinter då jag har min uterullstol så spelar det ingen roll vilket väder det är, för då kommer jag att kunna ta mig fram ändå.

Jag hoppas alla får en fin jul och nyårshelg och jag skriver så fort jag känner att jag får vara lite ifred.

Kram kram och God Jul på er alla som läser det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar