söndag 25 augusti 2013

Lite oviktigt att fylla år tycker jag, men idag gör jag det iallfall haha :)


Hej och god morgon!

Jag gör ett jättekort inlägg nu och skriver lite mer ikväll eller det kanske blir imorgon istället,  det beror lite på hur jag orkar :)

Imorse kom Bualee och Lilian hit för att hjälpa mig upp och Bualee hade koll på att jag fyllde år idag och sa grattis direkt:)
Hon berättade att hennes Janne hade skrivit grattis på facebook till mig och att jag skulle skratta haha :)
Så här skrev han : "Grattis, Ha en skoj dag med den stekvita jätteatarka igelkotten."
Ni som läst min blogg förut vet ju att det är Bualee ord han skriver så att jag ska förstå att det är hon som ska komma till mig :)
Jag har ju inte datorn vid sängen och jag har och vill inte ha en sån mobil så att man kan se på datorn i den, så jag kunde inte läsa direkt imorse, för då hade jag ju vetat att det var Bualee som skulle komma :)
Jag tycker inte att det är viktigt alls att fylla år längre och har inte tyckt det sedan jag fick barn tror jag nog.
Melina fyller den 12 augusti och Marielle den 22 september så det har liksom blivit så att jag fokuserat och fixat för deras kalas, och tyckt det varit viktigast förstås.

Men men nu fyller jag år idag och mamma har bakat en god tårta så det blir jättebra det, hon har bakat en saffranskaka också så gott fika blir det iallfall :)

Jag har så snälla människor runtomkring mig och jag är så glad över mycket.

Idag mot kvällningen ska vi ha lite fika kalas som vi brukar och det er ut att bli en fin solig dag idag.

När jag får hjälp nästa gång ska jag sätta mig i rullstolen så jag kan åka runt lite och då ska Gert få spika upp dom fina tavlorna jag köpte igår på loppis så jag kan ta kort så får ni se vad fint det kommer att bli.

Ha en skön härlig dag idag så skriver jag mer nästa gång jag skriver.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar